2012. január 29., vasárnap

4. hét: Ellentétek vonzásában

Romantikus csipke és véres horror. :) Ezzel az ellentétpárral jellemezném a hét kétféle termését. Ugyanis készítettem hófehér, csipkés-gyöngyös levendulazsákokat, és készült "kis alien" zokniból. Érdekes kombináció, ugye?
Bátyámmal tizenéves korunkban imádtuk az Alien filmeket. A horror műfajában szerintem egyedülálló. Bár hozzáteszem, már nem bírnám végignézni, annyira izgulnék (pedig az első 2 részt betéve tudom). Gyerekként a mellkasból kitörő "kis alient" (chestbuster) még cukinak is tartottam, ma már  inkább irtózom tőle. De pont ettől mestermunka. 
Nos, tesóm már napok óta nyúzott, hogy készítsek neki "kis alient", ha már úgyis belejöttem a zoknilények gyártásába.Természetesen a figura eléggé sematikus, de pont ettől lesz vicces, ugyanakkor mégis egyből felismerhető. Bátyám ötletei és saját elképzelésem eredménye ez a zoknilény. Ebből is látszik, mi minden hozható ki egy mezei zokniból. :) Egyetlen óriási hibája, hogy a fogát rosszul cakkoztam, a piros részbe kellett volna a fogakat hímezni...
És nyugi, nem hibbantam meg teljesen, hisz van, aki face hugger -t horgol. :D

A levendulazsákokat rendelésre varrtam, 5 db készült összesen. (a képeken csak 4 látható, mert az 5. utólag készült). Minőségi csipkét használtam, és szív alakú gyöngyökkel díszítettem, végül organza szalaggal kötöttem rájuk masnit. Ha ilyen zsákocskákat szeretnétek varrni, akkor itt megnézhetitek, hogyan készülnek.




És készült levendulazsák saját részre is, otthon talált ezer éves függönyanyagból:

"Kis alien" bátyámnak:

És elkezdtem fűzni egy vastagabb peyote karkötőt is, de egyelőre mindössze a negyede van kész, így azt majd csak jövő héten tudom megmutatni.

2 megjegyzés:

Edit írta...

Hááát ezek gyönyörűek!!!!

Ditti írta...

Köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...