2012. március 18., vasárnap

11. hét: A gyöngyök gyógyító hatása

Mivel a héten még a teljes gyógyulás céljából itthon voltam, volt időm alkotni. Csütörtöktől már csak  erős orrfolyás és enyhe köhögés nehezítette a napjaimat, a többi tünet szerencsére teljesen elmúlt.
Készültek gyöngyékszerek, és egy nagyon kedves zoknilény. :) Szorgoskodtam kicsit az óriási kertünkben is, és anyával a lakást is kicsit húsvéti köntösbe öltöztettük.
És egyre ügyesebben bánok a korábban letöltött fotószerkesztő programmal , így már egészen klassz képeket tudok nektek mutatni. :)

Nos, amire nagyon büszke vagyok, az ez a kagylós, gyöngyházszínű szett. Hosszadalmas munka volt, de a végeredményt imádom. :) Részletesebb leírásért katt ide.




Már régebben meg szerettem volna fűzni ezt a szívecskés medált, de valahogy mindig elmaradt. Most újra ráakadtam a mintára internetes böngészésem során, és azonnal nekiálltam, és megfűztem. A medál mintáját itt megtaláljátok.

 És egy hófehér medál is készült:


A gyöngyözés megtette gyógyító hatását. Éreztem, ahogy fűzés közben töltődöm energiával, jobban esett, mint bármilyen más testet-lelket regeneráló terápia.

Végül pedig bemutatom legújabb, saját ötlet alapján készült zoknilényemet, Bodzát, a zsiráfot.
Az elkészítés menetét rögzítettem, itt olvashatjátok a részletes útmutatót a zsiráf megalkotásához.


A lakás két egyszerű díszéről is hoztam képet, mert olyan jó, hogy újra itt a tavasz . :)


A fenti képen a váza alatt sorakozó cserepekbe (melyeken nem látszik zöld növény) egy fülöp-szigeteki ismerősömtől kapott különféle egzotikus magokat ültettem el. A mangóra emlékszem, de hogy a másik három féle magocska micsoda, gőzöm sincs. Remélem kikelnek, és szépek lesznek.
Egyébként ezen a képen levágott, rügyező mandulafa ágakra aggattuk a tojásokat, vízbe állítottuk a faágakat, így elvileg néhány nap múlva ki fog virágozni. :)



Az utolsó képen pedig a klasszikus barkaágas-tojásos díszítő egység látható. :)
 Egyszerűen szép.

6 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Ez aztán alkotó hét volt a számodra és nem is akár milyen!!!! Gratulálok, mert minden olyan csodás lett!
A kagylós szett az eddigi kedvencem...és a Zsiri is édesre sikeredett!! Lassan könyvet is adhatsz ki zokni lényeidről!!
Szia

Ditti írta...

Nagyon köszönöm a kedves soraidat. Hááát, hogy legközelebb mikor lesz ennyi időm alkotni, fogalmam sincs... Azért igyekszek minden héten héten valami újat bemutatni! :)

gionetta írta...

Ha kérhetnék egy gyöngyházfényű nyakláncot...! ;-) Meg egy zsiráfot? :-))

Ditti írta...

:) jajj, de aranyos vagy!

Ditti írta...

Ha esetleg bármit komolyan is szeretnél, akkor a dittisdolgok@freemail.hu-ra írhatsz, bár alapvetően én csak ajándékba és magamnak készítem a dolgaimat, de szívesen kivételt teszek! :)

gionetta írta...

Ez a kivételezés megtisztel, köszönöm, de hosszú lenne a lista. :-)) Viszont az ötletek olyan jók, hogy meg kell valósítanom őket! Köszi! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...