2012. szeptember 8., szombat

36. hét: Szívecskés függők

Bardócz Évi szépségei a kedvenceim közé tartoznak. Csodaszép dolgokat készít, szeretem olvasni a blogját, mert nem csak ámulatba ejt, de inspirál is.
Évitől jött az az ötlet is, hogy elkészítsem ajándékba ezeket a szívecskés függőket, melyeket Évi nagyszerűen családi köteleknek nevezett el. A függők egy pár hetes kis földlakónak, Neolnek és szüleinek, valamint egy nemsokára földlakó kis hölgynek, Zorkának és a szüleinek készültek. :)
No persze, az én függőim messze nem lettek olyan szépek és tökéletesek, mint Évié, a gyöngybetűkről nem is beszélve... És igen, bevallom, bénáztam a varrással is, pedig én azt hittem, ezt igazán egyszerű elkészíteni, és nem lehet elrontani. De készítés közben jöttem rá, hogy mennyi apróságra kell odafigyelni...
Szóval vannak benne kisebb-nagyobb hibák (amiket lehet, csak én látok), de a 6. szív már-már tökéletesre sikerült (legalább is az én szememben).
És bár lehet, tökéletesség terén nem vetekszenek az enyéim Évi szívecskéivel, de azt hiszem, a szívem legalább annyira  benne van, mint Évié, az ő szíveiben..
Imádtam őket öltögetni, tán még soha nem szerettem semmit így készíteni. Fog még belőlük készülni, az biztos...











Az újdonsült Bese családnak és Klaudiáéknak ezúton is gratulálok, és sok-sok boldogságot, örömet és egészséget kívánok! Jó babázást! :)

7 megjegyzés:

Edit írta...

Csudaszépek! :) Szeretettel töltve :)

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Csatlakozom:)

Ditti írta...

KÖSZÖNÖM! :)

Gonda Hajnalka írta...

Jaj de édesek!!!!!! Jó így átnézni mindenkit 1-2 hét múlva! Sajna kevés időm van és gyakrabban mostanság nem ment írni nektek...de jó szíveket találni! Neked pedig nagy szíved van Ditti! Látom Edit személyében is új barátnőre leltél...sok-sok ilyet kívánok neked!!!
Hát a nagyszívű barátod is remélem megvan!!!!

Ditti írta...

Igen, nekem is elég kevés időm van, és a kommentelésig én is csak nehezebben jutok el.
Igen, Edittel összehozott a sors, és nagyon örülök neki, remélem lesz még hasonlóban részem, és kívánom Neked is! :) A nagyszívű barátom megvan , és macskabolondot csináltam belőle is. ;)

Gonda Hajnalka írta...

Így legalább összeboLOnDultok@@@

Ditti írta...

:)))) Már azt hiszem összebolondultunk, több mint egy éve. Macskáktól függetlenül. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...