2013. január 3., csütörtök

Egy habverő új élete

Széthullott a kézi habverőm. Már másodjára, úgyhogy mérgemben azonnal a szemetesbe hajítottam.
De kb. ebben a másodpercben bevillant, hogy jó erős drótból készült, amiből szuper szíveket lehet hajlítani.
Emellett rengeteg gyöngyöm van, és máris összeállt a fejemben a kép.
Úgyhogy miután kiguberáltam a szemetesből és lemostam a darabjaira hullott habverőt, már csak az alkalmat kellett várnom, hogy nyugisan leülhessek és tekergethessem a drótra a gyöngyöket. :)


Az alábbi képen látható, hogy kétféleképp hajlítottam szív alakúra a drótot. Eredetileg vintage hangulatú szívet szerettem volna, ezért az elsőt új hajlítottam, hogy alul egy rész majd kilátszódjon, és kontrasztban legyen a gyöngyök és a szalag finomságával. De utólag mégis jobbnak bizonyult a másik hajlítási mód, ahol semmi sem látszik ki a drótból.

Rengeteg gyöngyöm van otthon, ráadásul rengeteg olyan, amit ékszernek már nem fűznék meg, egyrészt mert régi, kopott nyakláncok gyöngyei, másrészt, mert alig van belőlük 1-2 darab, harmadrészt pedig azért, mert műanyag gyöngyök. Ezek a szívek viszont pont ilyen gyöngyökből készültek!

A gyöngyöket drótra fűztem, egyszerre mindig csak 1,2 vagy maximum 3 darabot, majd szorosan a szívre tekertem. A gyöngyök sorrendje véletlenszerű, és a tekerés is csak új érzésre történt, nincs szabálya.







Inspiráció: a szív formára itt, a mindenféle gyöngy, kő tekergetésére itt.

7 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Jaj nagyon cuki! Méghogynincsennekötleteid:))???!!!

VRJúlia írta...

A zöld fehér rögtön a kedvencem lett!Micsoda ajándék-ötlet!

Ditti írta...

:) Igazából 2 neten látott ötlet összegyúrása: gombokkal díszített szívekből jött a szív forma ötlete, a mindenféle gyöngyből-kőből kirakott keresztekből az, hogy ezzel díszítsem a szívet. Az viszont, hogy a habverő drótja jó erre, az saját ötlet. :) Az insprációs linkekkel a bejegyzést frissítettem!

Bero írta...

Jujjjj, ez nagyon tetszik! :) Nekem a 'multicolour' a kedvencem!
Már csak valahogy ki kell tervelnem, hogy véletlennek tűnjön anya habverőjének a szétesése! ;)

Ditti írta...

Bero, köszönöm! Nekem a törtfehér színű a kedvencem, de örülök, hogy minden szívnek akad kedvelője. :)))
Javaslom 100 Ft-os boltban habverő vásárlását, garantáltan szétesik egy-két süti elkészítése után. ;)

Csilla írta...

Nahát, micsoda remek ötlet! Gratulálok! :)

Ditti írta...

Köszönöm Csilla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...