2013. szeptember 22., vasárnap

Őszi koszorú termésekből

Már tavaly kinéztem ezt a koszorút Kifli és Levendulánál, de akkor szokás szerint elmaradt...valahogy én mindig mindent 1-2 év múlva készítek el. De ami késik, az ugye nem múlik.
Hát szuper jó volt készíteni, leszámítva, hogy elég csúnya égési sérüléseket szenvedem attól a fránya ragasztópisztolytól, de a látvány mindenért kárpótolt! :)
Kicsit túlzásokba is estem, ami a fotók számát illeti, nézzétek el nekem! :)


Az elkészítés a fent említett blogon elég részletes, ezért én nem írnám le, csupán azt, hogy én miket használtam (a többsége tavalyi gyűjtés, hogy idén időben elkészíthessem és sokáig élvezhessem a koszorút):
  • gesztenye
  • mogyoró
  • dió (kisebbek)
  • szárított virágfej (8 db-ot találtam a fiókban, ez az egyetlen, amit vettem)
  • pisztácia és mogyoró (sajnos ezekből alig volt itthon)
  • kicsike tobozok (3 féle)
  • csipkebogyó
  • zsályalevél
  • levendula hajtáscsúcs
  • szalma koszorúalap 
  • szalagdarabka
1 tipp: a szalagot még azelőtt kössétek rá a koszorúra, hogy a terméseket felragasztjátok.















5 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Valahogy tőled tökéletesen hat. :)
( Sajnos a hírfalon nem jelennek meg a bejegyzéseid, így sokszor úgy tűnik, nem írsz. Most meg látom, jópár bejegyzés elolvasásával el vagyok maradva. Pótolom, és remélem, mindig időben látom a sok szépet:) )

Hankka írta...

Nagyon-nagyon szép lett, ügyes vagy! :) Nem is baj, hogy több fotót készítettél, öröm őket nézegetni! :)

Ditti írta...

köszönöm lányok! :) Készítsétek el, szuper pihentető,és valóban gyönyörű lesz a végeredmény! Csak vigyázzatok a forró ragasztóval! :)

Gonda Hajnalka írta...

Jaj de szép!!!!! Nálam még levendula van, de ideje volna cserélni! Na ezt elfogadnám! D:))
Olyan kellemes az őszi színek és termések!!! Nagyon szép lett!

Hétalvóka írta...

Százszor szebb, mint az eredeti az biztos!!! Tudod, nekem FONTOS, hogy ki készíti és ami a Te kezeid közül kerül ki az mindjárt Dittis lesz!!!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...