2014. december 26., péntek

Illatzsák meggymaggal

Belinda adventi játékára idén jelentkeztem először, és nem bántam meg, hiszen gyönyörű ajándékkal lettem gazdagabb, és én is örömet szerezhettem másnak. :) A játék lényege, hogy 24 kézműves készít egy meglepetést, és az adventi időszakban minden egyes felajánlott nyereményt kisorsol Belinda a résztvevők között.

Én egy karkötőt (amit korábban készítettem, de sohasem hordtam) és egy illatzsákot ajánlottam fel nyereményként.
Az illatzsák a vászon konyharuha maradékából készült, meggymaggal és mozsárban tört szegfűszeggel tömtem. Ha nyomkorásszuk, a meggymag szinte őrli a szegfűszeget, és csak úgy ontja magából az illatát. Ezt a módszert még sehol nem láttam, minden esetre nagyszerűen működik, próbáljátok ki!
A kis zsák díszítésül süthető gyurma díszeket és egy fahéjrudat kapott.

 



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...